.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خرید باکس, استند و جعبه لوازم آرایش

خرید انواع مدل باکس, استند و جعبه لوازم آرایش فانتزی و شیک

شما در این صفحه از فروشگاه لارنیکا می توانید از انواع مدل باکس لوازم آرایش و جای لوازم آرایشی رومیزی شیشه ای, استند لوازم آرایش فانتزی و جعبه لوازم آرایش شیک و مدل روز 2018 دیدن کنید و در صورت تمایل سفارش دهید. همان طور که میدانید امروزه به دلیل تنوع زیاد لوازم های آرایشی مخصوصا رژ, ریمیل و ... یکی از بزرگترین مشکل و دغدغه خانم ها, شلوغی میز آرایش آن ها می باشد و خیلی از وقت ها هم نمی توانند به آسانی رنگ رژ و ... خود را پیدا کنند اگه شما هم تنوع لوازم آرایشی تون زیاده و با این مشکل مواجه هستید ما به شما باکس های لوازم آرایش که در انواع مختلف در فروشگاه ما وجود دارد پیشنهاد می کنیم. شما با خرید و استفاده از این باکس های لوازم آرایشی علاوه بر اینکه به لوازم خود نظم خواهید داد میز آرایش زیبایی خواهید شد و به راحتی می توانید لوازم مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن پیدا و ازشون استفاده کنید. در ادامه به معرفی باکس, استند و جعبه های لوازم آرایشی فروشگاه آرنیکا می پردازیم.

باکس لوازم آرایش شیشه ای,خرید اینترنتی جای لوازم آرایشی

محصول اول : باکس لوازم آرایش شیشه ای

این باکس لوازم آرایشی رومیزی که در بالا عکس آن را مشاهده می کنید بسیار زیبا و شیک می باشد و از شیشه شفاف طراجی شده است دارای سه کشو و دو محفظه در قسمت بالا می باشد که قسمت بالایی آن درارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری انواع لوازم آرایش می باشد و قسمت پایینی آن دارای سه کشو می باشد.

قیمت 45 هزار تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصول دوم : خرید جعبه و استند لوازم آرایش طلایی

خرید استند لوازم آرایش طلایی, خرید جعبه و باکس لوازم آرایش

این جعبه, باکس و یا همون استند لوازم آرایش استوانه ای دارای چهار محفظه می باشد و بهترین انتخاب برای قرار دادن مداد های لوازم آرایشی, خط چشم, ریمیل و ... می باشد. باکس و استند لوازم آرایش یک ابزار بسیار ضروری برای نظم بخشیدن به لوازم آرایش شما می باشد و بنا به تضاضای بسیار زیاد این محصول طراحی و ساخته شده است.

قیمت : 12000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 27 فروردين 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی