.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیوگرافی سامان صفاری

بیوگرافی سامان صفاری و همسرش ، عکس سامان صفاری و همسرش ، خانواده سامان صفاری

سامان صفاری در ۶ شهریور ۱۳۶۶ در شهر کرمان متولد شده است. او دو تا برادر بنام های ابوالفضل و اشکان دارد که به ترتیب فیلمنامه نویس و تهیه کننده می باشند و در کشور آلمان زندگی می کنند.

سامان صفاری تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته جهانگردی ادامه داده و فارغ التحصیل همین رشته است و دوست دارد اگر روزی غیر از بازیگری شغل دیگری انتخاب کند حرفه تور و گردشگری را انتخاب کند چون فارغ التحصیل همین رشته است و از طرفی علاقه بسیار زیادی به سفر دارد.

ازدواج و همسر

سامان صفاری تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری درباره ازدواج یا نامزدی اش در این پست درج خواهد شد.

عکس های جدید سامان صفاری

گریم سامان صفاری ، عکس از گریم سامان صفاری برای سریال دلدادگان

ماشین سامان صفاری

نحوه بازیگر شدن

سامان صفاری مثل خیلی دیگر از بازیگران ایرانی ، بازیگری را با شرکت در کلاس های بازیگری آموخته است. در آن زمان وقتی که به کلاس های بازیگری می رفت با کارگردان مشهور علیرضا امینی آشنا می شود و آقای امینی از او دعوت می کند تا در فیلم جدیدش بنام سقوط آزاد بازی کند.

 

علت اصلی طلاق مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی
علت اصلی طلاق مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی
بالاخره بهنوش طباطبایی در آخرین مصاحبه اش سکوتش را شکست و گفت ...

 

موقع بازی در فیلم سقوط آزاد ، نرگس آبیار چهره و بازی سامان صفاری را می پسندد و برای همین از او دعوت می کند در فیلم شیار ۱۴۳ در نقش شهید یونس میرجلیلی بازی کند که بازی در این فیلم موجب شناخته شدن بیشتر او شد.

سامان صفاری در سریال دلدادگان

سامان صفاری در فیلم دلدادگان

سامان صفاری با بازی در فیلم دلدادگان منوچهر هادی شبکه سه سیما به اوج محبوبیت خود رسید. او در این فیلم نقش پسری بنام امیر را بازی می کند که به دنبال کار در رشته حسابداری است و به طور اتفاقی برای مصاحبه به یک شرکت می رود که در آنجا و بعدش اتفاقاتی می افتد که دختر صاحب شرکت عاشق او می شود و امیر درگیر داستان عاشقانه ای می شود که به نظر یک طرفه است.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 29 مرداد 1397
.

بیوگرافی بیژن امکانیان

بیژن امکانیان و همسرش ، فرزندان بیژن امکانیان ، عکس دختر و پسر بیژن امکانیان

بیژن امکانیان در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در شهر آبان متولد شد. او فارغ التحصیل تئاتر دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران می باشد و یک دوره تخصصی آموزش مربیگری تئاتر را نیز گذرانده است. او هم اکنون علاوه بر بازیگری ، هر از گاهی کار کارگردانی می کند.

ستاره دهه شصت سینمای ایرانی بعد با از بازی فوق العاده و عالی در سریال گسل در کنار سام درخشانی ، این بار با سریال پدر به تلویزیون برگشته و حضور او در قسمت های انتهایی سریال پدر پر رنگ تر شده است.

ازدواج و همسر

بیژن امکانیان متأهل می باشد و دو فرزند بنام های یلدا و دنا دارد. با اینکه بیژن امکانیان همیشه به همراه همسرش در محافل هنری حاضر می شود اما متاسفانه تا به امروز اطلاعات بیشتری در مورد همسر او منتشر نشده است.

عکس بیژن امکانیان و همسرش

چگونگی بازیگر شدن بیژن امکانیان

من دانشجوی رشته تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا در شهر تهران بودم و در آن زمان با فعالیت در سینمای آزاد یکی دو تا فیلم کوتاه ساختم و البته در فیلم های کوتاهی هم بازی می کردم که با پیروزی انقلاب اسلامی به همراه مهدی صباغ زاده ، فریدون جیرانی و موسوی تعاونی بنام ایفا را راه اندازی کردیم و کار اول سینمایی مان را شروع کردیم.

بعد از بازی در چندین فیلم در اواخر سال ۱۳۷۰ به دلیل اینکه سینمای ایران وارد مرحله جدیدی شد و در این دوران اکثر فیلم ها ، قصه های دختر و پسری بود و متاسفانه انتخاب های زیادی برای من نبود و باید منتظر پیشنهاد های بهتری می ماندم تا اینکه برای بازی در سربازهای جمعه دعوت شدم.

نهایتاً بیژن امکانیان با بازی در فیلم تقاطع بعد از ۲۷ سال حضور در سینما و تلویزیون ایران توانست اولین جایزه بازیگری اش را بگیرد.

شایعه طلاق الناز حبیبی از همسرش
شایعه طلاق الناز حبیبی از همسرش
الناز حبیبی به یکباره تمامی عکس های همسرش را از صفحه شخصی اش پاک می کند همین ...

تصاویر بیژن امکانیان

تصاویر جدید بیژن امکانیان

غکس های جدید بیژن امکانیان

عکس  های جدید اینستاگرام بیژن امکانیان

بیژن امکانیان در سریال گسل

عکس بیژن امکانیان و سام درخشانی در سریال گسل

عکس پیری بیژن امکانیان

بازی در سریال پدر

بیژن امكانيان در سریال پدر نقش شریک تجاری حاج علی را بازی می کند که بعد از فوت پسر حاج علی ، او خاطر خواه عروس حاج علی می شود و سعی می کند به هر طریقی که شده به خانواده حاج علی نزدیک شود و وقتی این موضوع را با حاج علی در میان می گذارد با واکنش شدید او روبرو می شود. پیشنهاد می کنم این سریال جذاب و دیدنی را دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 29 مرداد 1397
.

خرید هندزفری طرح زیپ

فروشگاه خرید اینترنتی هندزفری طرح زیپ میکروفون دار با ارسال فوری

هندزفری طرح زیپ یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات در سال 97 ویژه دختر خانم ها و آقا پسرهای ایرانی که می خواهند متفاوت باشند و متفاوت دیده شوند می باشد. این هندزفری دارای طراحی بی نظیر و ظرافت خیره کننده می باشد. شما با خرید و استفاده از هندزفری طرح زیپ لذت واقعی شنیدن یک موسیقی را تجربه خواهید کرد.

این هندزفری که یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات سال 2018 می باشد با اینکه اندازه کوچکی دارد ولی کیفیت و قدرت صدای آن باور نکردنی می باشد و طراحی آن بسیار زیبا و شیک می باشد. هندزفری طرح زیپ با عملكردي فوق العاده برای آیفون، آیپاد و تمام موبایل ها و دستگاه های شما می باشد.

هندزفری طرح زیپ

توضیحات بیشتر درباره هندزفری طرح زیپ

این هندزفری دارای میکروفن داخلی جهت مکالمه با گوشی های موبایل و تبلت است. همچنین دارای سوکت استانداراد سه و نیم میلیمتری می باشد و برای اولین بار در ایران عرضه شده است. این هندزفری وسيله اي فوق العاده پر طرفدار مخصوص جوانان عاشق موزيک می باشد.

یکی از مزیت های دیگر هندزفری طرح زیپ این است که این هندزفری صدا را به وضوح پخش می کند و سیم های آن هرگز گره نمی خورند. همچنین طول آن 120 سانتی متر و جک استانداد 3.5 میلیمتری بوده و قابل استفاده برای تمامی گوشی های موبایل ، تبلت و موزیک پلیرها می باشد.

همچنین قابلیت باز و بسته کردن زیپ آن ، باعث می شود هر اندازه که بخواهید ،‌ اندازه باز ماندن سیم را به دلخواه تغییر دهید. از دیگر مزیت های برتر هندزفری طرح زیپ ، میکروفون داخی آن می باشد که شما می توانید به آسانی با هندزفری مکالمه کنید.

فروشگاه خرید هندزفری طرح زیپ

ویژگی های هندزفری طرح زیپ :

  • دارای Hands-Free و میکروفن داخلی جهت مکالمه برای موبایل و تبلت
  • مجهز به سیستم حذف صدای اطراف جهت استفاده در محیط پر صدا
  • کیفیت صدای بی‌نظیر در ابعادی کوچک و جمع و جور
  • تنظیم اندازه باز ماندن سیم (با بستن زیپ)
  • مانع از گره خوردن سیم ها و طول عمر بیشتر سیم ها
  • دارای دکمه روشن و خاموش بر روی هندزفری

مشخصات فنی هندزفری طرح زیپ :

  • دارای میکروفن داخلی
  • جنس: سیلیکون
  • طول: 120 سانتی متر
  • وزن: حدود 30 گرم
  • فرکانس: 20HZ ~ 20 KHZ
  • سوکت: 3.5 میلی متری (قابل استفاده بر روی تمامی گوشی های موبایل، تبلت و موزیک پلیرها)

قیمت هندزفری طرح زیپ

عکس هندزفری طرح زیپ

راهنمای خرید هندزفری طرح زیپ

برای خرید هندزفری طرح زیب لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 15000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 29 مرداد 1397
.

خرید گیره مو جادویی

گیره موی جادویی یا همون کش موی سر یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات برای بانوان می باشد که یک پدیده فوق العاده در صنعت آرایش به حساب می آید. همان طور که می دانید بیش از 50 درصد زیبایی بانوان به مدل موی آن ها بستگی دارد. شما با استفاده از این گیره مو جادویی می توانید به یک سوپر استار مدل تبدیل شوید و همه از مدل موهای بی نظیر شما شگفت زده خواهند شد.

گیره مو جادویی محصولی ویژه و عالی برای آرایشگرها و دختر خانم های جوانی که می خواهند همیشه شیک باشند می باشد. شما با استفاده از این محصول می توانید در عرض چند دقیقه موهای خود را آرایش کنید.

خرید شانه مو جادویی ، خرید تل و گیره مو جادویی

توضیحات بیشتر درباره گیره مو جادویی

آیا شما تا به امروز کسی را دیده اید که از خرید گیره مو جادویی ناراضی و پشیمان باشد؟ شما با خرید و استفاده از گیره مو جادویی بدون نیاز به هزینه های اضافی و آرایشگر به راحتی می توانید در منزل موهای خود را بیارایید. با این گیره و با کمی خلاقیت می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدل زمان ایجاد کنید.

اگر می خواهید برای یک مهمانی خیلی سریع و به طور مؤقت و البته بدون استفاده از مواد شیمایی یا اتوی داغ فر یا بابلس درست کنید بهتر است از گیره مو جادویی بی ضرر استفاده کنید تا برای تغییر مدل و زیباتر کردن مدل موهاتون به آن ها آسیبی هم نرسد. شما با این گیره مو جادویی می توانید انواع مدل مو جدید و زیبا را درست کنید و در مهمانی ها و مجالس هنرنمایی خود را به رخ دیگران بکشید.

خرید اینترنتی گیره مو جادویی، طریه استفاده از گیره مو جادویی

فروشگاه تل و کش موی جادویی ، خرید گیره مو جادویی

راهنمای خرید گیره مو جادویی

برای خرید گیره مو جادویی لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دفت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 12000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


همچنین ببینید : گیره بینی


:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : جمعه 26 مرداد 1397
.

خرید هولدر دمپایی

فروشگاه خرید هولدر دمپایی با قیمت ارزان و ارسال فوری

هولدر دمپایی یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده در فروشگاه لارنیکا می باشد که شما می توانید این هولدر را بر روی دیوار و کمد خود نصب کنید و دمپایی های خود را به صورت عمودی درون آن ها قرار بدهید و به محیط راهرو و خانه خود نظم ببخشید. این هولدر با قیمت 7 هزار تومان در فروشگاه ما عرضه شده است.

نگهدارنده دمپایی دیواری

توضیحات بیشتر درباره نگهدارنده دمپایی دیواری

این هولدر دمپایی یا همون نگهدانده دمپایی دیواری را شما حتی می توانید در مغازه دمپایی فروشی برای نمایش بهتر دمپایی هایی خود استفاده کنید. شما با استفاده از این هولدر می توانید از بهم ریختگی و شلوغی دمپایی ها در راهروی آپارتمان خود راحت شوید و حتی همسایه های خود را تشویق کنید تا به محیط راهروی آپارتمان شما نظم بدهند.

این هولدر دمپایی ، مناسب جهت قرار دادن دمپايى به صورت عمودى می باشد. شما حتی می توانید بدون اینکه دیوار خود را سوراخ کنید به کمک چسب دو طرفه خود هولدر آن را بر روی دیوار و یا کمد خود به آسانی و در عرض چند دقیقه نصب کنید.

  فروشگاه خرید خرید هولدر دمپایی ، فروشگاه خرید نگهدارنده دمپایی دیواری

راهنمای خرید هولدر دمپایی

برای خرید نگهدارنده دمپایی دیواری لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 7000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادیخرید گوش پاک کن چرخشی  خرید شاخه گل رز طلایی خرید ریش تراش موزر اصل خرید اینترنتی دستکش سیلکونی 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 23 مرداد 1397
.

خرید گن ساعت شنی

خرید گن لاغری ساعت شنی لاتکس تاپی (جلیقه ای) و معمولی با ارسال فوری

در حال حاضر در بین گن های لاغری عرضه شده در بازار ، گن های لاغری ساعت شنی پرطرفدارترین و پرفروش گن می باشد که به صورت معمولی و جلیقه ای عرضه شده اند. شما کاهش یک یا دو سایز را بلافاصله بعد از پوشیدن گن ساعت شنی تجربه خواهید کرد و در صورت استفاده مداوم ، اندام خود را می توانید به شکل ساعت شنی همانند خیلی از هنرپيشه هاي هاليودي دربیاورید.

ما می توانید گن ساعت شنی را به هنگام تمرینات ورزشی و حتی در زمان کار و مهمانی زیر لباس خود بپوشید و موجب آب شدن و از بین چربی های ناحیه شکم خود شوید و اندام زیباتری داشته باشید. شما حتی لباس هایی که قبلا پوشیدن آن ها شما را زشت نشان میداد می توانید بعد از پوشیدن گن ساعت شنی با خیال راحت آن ها را بپوشید.

خرید گن لاغری ساعت شنی لاتکس اصل

توضیحات بیشتر درباره گن ساعت شنی لاتکس

در ساخت گن لاغری ساعت شنی از الیاف 100 درصد لاتکس طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن استفاده شده است و بخاطر اینکه این گن پوشش نرم و راحتی دارد به هیچ وجه حساسیت نخواهید کرد و می توانید با خیال راحت به مدت چند ساعت از این گن استفاده کنید.

همچنین در گن لاغری ساعت شنی 7 ردیف هوک برای امکان تنظیم و جمع کردن بیشتر گن تعبیه شده است و این گن دارای فنرهای فلزی داخلی جهت فرم گیری کامل شکم بند بر روی بدن شما می باشد.

چرا شما از گن لاغری ساعت شنی استفاده نکنید؟

آیا میدانید همه همه هنرپیشه های مشهور هاليودي لاغر و خوش اندام نبودند؟ آیا میدانید راز لاغری و خوش اندام بودن آن ها چیست؟ آیا میدانید آن ها راز لاغری خود را در استفاده از گن لاغری ساعت شنی میدانند؟ پس چرا شما تردید دارد و از گن لاغری ساعت شنی برای لاغری و خوش استایل شدن خود استفاده نمی کنید؟

گن لاغری ساعت شنی موجب می شود ماهیچه های کمر و شکم شما سفت شده و چربی های انباشته شده در شکم و پهلو را با استفاده مداوم از بین می ببرید. گن ساعت شنی در بین گن های لاغری عرضه شده تا به امروز تنها گنی بوده که تمام چربی های پشت کتف و بالای سوتین را در بر می گیرد و موجب چربی شوزی آن ها می شود.

توجه کنید جنس گن لاغری ساعت شنی از لاتکس می باشد که لاتکس دارای قابلیت چربی سوزی می باشد و به دلیل اینکه داخل گن ساعت شنی از فنرهای مخصوص استفاده شده که این فنرها باعث می شود گن ساعت شنی در بدنتان به هیچ عنوان لول نشود و به سمت بالا جمع نشود.

گن ساعت شنی خوبه؟ ، خرید اینترنتی گن لاغری ساعت شنی لاتکس اورجینال

طریقه استفاده از گن لاغری ساعت شنی

شما با پوشدن گن لاغری ساعت شنی می توانید اندام خود را به شکل ساعت شنی دربیاورید. برای این کار باید گن لاغری ساعت شنی را به مدت یک ماه و هر روز به مدت 5 تا 6 ساعت بپوشید و اگر با گن ساعت شنی پیاده روی کنید زودتر نتیجه خواهید گرفت.

گن لاغری ساعت شنی برای تمام بانوانی که به دلیل چربی های انباشته شده در شکم ، پهلو ، زیر سینه از اندام خود راضی نیستند و مخصوصا کسانی که زایمان کردند بهترین پیشنهاد می باشد. شما به محض پوشیدن این شکم بند سایز کم خواهید کرد و می توانید لباس هایی که قبلا شما را زشت نشان میداد با خیال راحت بپوشید.

توجه : رنگ بندی این محصول بسیار متنوع بوده و به صورت رندم برای شما ارسال خواهد شد.

خرید حضوری گن ساعت شنی ، گن لاغری ساعت شنی مشکی لاتکس اصل

سایزبندی گن لاغری ساعت شنی

  • مدیوم: 72 -79 سانتی متر
  • لارج: 78 - 85 سانتی متر
  • ایکس لارج : 84 - 91 سانتی متر
  • دو ایکس لارج : 90- 97 سانتی متر

راهنمای خرید گن ساعت شنی

برای خرید گن لاغری ساعت شنی لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و مشخصات و سایز خود را با دقت در فرم خرید وارد کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 120000 تومان | پرداخت درب منزل | 10 درصد تخفیف پرداخت آنلاین

خرید



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 23 مرداد 1397
.

خرید شاخه گل رز طلایی نانو

فروشگاه خرید اینترنتی شاخه گل رز طلایی با تخفیف ویژه

شاخه گل رز طلایی با استفاده از نانو تکنولوژی ساخته شده و آب کاری شده و پوشش طلا طراحی شده است. شاخه گل رز طلایی می تواند بهترین و ارزشمندترین هدیه برای کسی که دوستش دارید باشد. همچنین شما می توانید با خرید شاخه گل رز طلایی دکوراسیون منزل یا محل کار خود را شیک تر و مدرن تر کنید.

شاخه گل رز طلایی با تضمین ثبات و ماندگاری رنگ طراحی شده است و شما می توانید تنها با پرداخت 30 هزار تومان یکی از این شاخه گل های رز طلایی را داشته باشید. این شاخه گل رز به همراه جعبه شکیل تحویل مشتری داده می شود.

خرید اینترنتی شاخه گل رز طلایی

توضیحات بیشتر درباره شاخه گل رز طلایی

همان طور که گفتیم شاخه گل رز طلایی با پوشش طلایی هدیه ای بسیار ارزنده و زیبا و البته ماندگار می تواند برای کسی باشد که دوستش دارید. این محصول برای اولین بار با استفاده از نانو تکنولوژی و پوشش طلایی طراحی و ساخته شده است و می تواند تکمیل کننده دکوراسیون مدرن هر منزل یا محل کاری باشد.

اگر به فکر خرید هدیه برای همسر خود هستید پیشنهاد می کنیم شاخه گل رز طلایی را برای او بخرید و مطمئن باشید او هیچ وقت این هدیه زیبا و ارزشمند شما را از یاد نخواهد برد.

ویژگی های محصول شاخه گل رز طلای نانو:

  • پوشش طلا با استفاده از نانو تکنولوژی و - دارای جعبه شکیل
  • تضمین ثبات و ماندگاری رنگ و - ابعاد: شاخه گل 29 سانتی متر
  • این محصول تماما از طلا نبوده و زر (طلا) اندود می باشد.
  • ساقه محصول از جنس پلاستیک آبکاری شده می باشد.

عکس شاخه گل رز طلایی ، خرید شاخه گل رز طلایی نانو شده

فروشگاه شاخه گل رز طلایی ، خرید اینترنتی شاخه گل رز آب کاری شده با طلا

راهنمای خرید شاخه گل رز طلایی

برای خرید شاخه گل رز طلایی لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 30000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصولات پیشنهادی• خرید کیت ربات خورشیدی 6 کاره • خرید عینک آفتابی شیشه آینه ای • خرید جا مسواکی کیتی


:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 20 مرداد 1397
.

خرید دستکش سیلیکونی

دستکش سیلیکونی محصولی بی نظیر و عالی برای شما

دستکش سیلیکونی یکی دیگر از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات فروشگاه اینترنتی لارنیکا می باشد که مناسب برای برداشتن ظروف و اجسام داغ بوده و تحمل حرارت تا 260 درجعه سانتی گراد را دارید. این دستکش قابل شستشو بوده و هر پک آن شامل یک جفت دستکش می باشد.

توضیحات بیشتر درباره دستکش سیلیکونی

این دستکش محصولی دکوری و کاربردی می باشد که در تابستان 1397 در فروشگاه ما عرضه شده است. این دستکش علاوه بر اینکه ظاهر متفاوتی دارد می تواند کاربرد زیادی هم در آشپزخانه های امروزی داشته باشد مخصوصاً برای خانم های خوش سلیقه ایرانی و همچنین وسیله عالی برای برداشتن سینی ، قابلمه ، کتری و یا هر چیزی دیگری که داغ باشد.

دیگ هولدر این دستکش از جنس سیلیکون اصل و با کیفیت بوده که باعث شده از سایر محصولات مشابه آن را متمایز کند. اگر به دنبال خرید دستکشی زیبا و ظریف و شیک برای پذیرایی هستید دستکش سیلیکونی برای شما بهترین پیشنهاد می باشد.

این محصول در فروشگاه ما با بهترین و بالاترین کیفیت و به صورت فوری برای مشتری ارسال می شود.

دستکش سیلیکونی از کجا بخرم ؟ ویژگی دستکش سیلیکونی

راهنمای خرید دستکش سیلیکونی

برای خرید این دستکش لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 40000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


محصول پیشنهادی : خرید صابون ریز خرید دستگاه رقص نور



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 20 مرداد 1397
.

خرید یخچال و گرم کن فندکی ماشین

فروشگاه خرید ارزان سرد کن و گرم کن فندکی ماشین دو کاره با قیمت مناسب

یخچال و گرم کن فندکی ماشین یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات کاربردی برای ماشین می باشد که شما می توانید این وسیله را به فندک هر ماشینی وصل کنید. این دستگاه قابلیت گرم نگهدارنده از دمای 30 تا 55 درجه سانتی گراد و سرد نگهدارنده تا دمای منفی 3 درجه را دارد.

از دیگر ویژگی های این یخچال و گرم کن فندکی ماشین این است که شما هم می توانید آن را به برق 12 ولت ماشین وصل کنید و هم اینکه می توانید آن را برق شهری 220 ولت اضافه کنید.

نمای کلی یخچال و گرم کن فندکی ماشین

محفظه قرار گیری نوشابه و سایر نوشیندنی ها در یخچال و گرم کن فندکی ماشین

توضیحات بیشتر درباره یخچال و گرم کن فندکی ماشین

اگر قصد رفتن به مسافرت را دارید پیشنهاد می کنیم حتما یکی از این دستگاه های گرم کن و سرد کن فندکی ماشین که قیمتش فقط 220 هزار تومان است بخرید و در طول سفر در داخل خودرو ازش استفاده کنید. این یخچال و گرم کن فندکی ماشین وسیله ای بی نظیر و عالی است که مطمئنا بعد از یکبار استفاده در مسافرت از خرید این محصول بسیار خشنود خواهید شد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این یخچال و گرم کن فندکی ماشین ، استفاده راحت از فندک خودرو، برای روشن نگاه داشتن این دستگاه است. و همچنین این دستگاه قابلیت استفاده با برق خودرو و برق شهری را دارد. پیشنهاد می کنیم همین الان برای خرید سرد کن فندکی ماشین و گرم کن اقدام کنید.

برخی از ویژگی های یخچال و گرم کن فندکی ماشین

  • با قابلیت گرم نگهدارنده و سرد نگهدارنده
  • 4 عدد جای نوشابه و دارای اتصالات شارژ فندکی
  • دمای قابل تنظیم گرم‌خانه 55-30 درجه سانتی گراد
  • قابلیت سرمایش تا -3 درجه سانتی گراد
  • گنجایش 6 لیتر و مجهز به کمربندحمل و نقل
  • ابعادبیرونی :27*32*18 و ابعاد داخلی :19.5*21*15
  • قابل اتصال به فندكي خودرو 12 ولت و برق شهري 220 ولت

تصاویر یخچال و گرم کن فندکی ماشین

دگمه های یخچال و گرم کن فندکی ماشین

عکس یخچال و گرم کن فندکی ماشین

محصل قرار گیری یخ در یخچال و گرم کن فندکی ماشین

محفظه قرار گیری نوشابه و آب در یخچال و گرم کن فندکی ماشین

راهنمای خرید یخچال و گرم کن فندکی ماشین

برای خرید گرم کن فندکی ماشین و سرد کن لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 220000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 20 مرداد 1397
.

خرید گوش پاک کن چرخشی اسمارت ساب

فروشگاه خرید اینترنتی گوش پاک کن پیچی Smart Swab با قیمت مناسب

همه ما بعد از استحمام عادت داریم با گوش پاک کن ، گوش های خود را تمییز کنیم و واکس یا همان جرم گوش هامون را پاک کنیم ولی متاسفانه با گوش پاک کن های معمولی نه تنها جرم گوش هامون پاک نمی شود بلکه گوش های پاک های فعلی جرم گوش ها را بیشتر به داخل گوش هدایت می کنند و این کار در دراز مدت به پرده گوش آسیب جدی می زند و با گذشت زمان مشکلات شنوایی را به وجود می آورد.

برای همین شرکت اسمارت وب Smart Swab یک وسیله خارق العاده بنام گوش پاک کن چرخشی یا همون پیچی را طراحی و عرضه کرده است. وسیله ای خارق العاده و عالی برای پاک کردن جرم گوش با فناوری های علم روز است. شما با این دستگاه به راحتی می تواند جرم گوش های خود را بدون اینکه به پرده گوش هاتون آسیب بزنیدخارج کنید.

 

عکس گوش پاک کن برقی اسمارت ساب ، خرید اینترنتی گوش پاک کن پیچی یا همون چرخشی

نحوه عملکرد گوش پاک برقی اسمارت ساب

روش کار با این گوش پاک کن چرخشی بسیار آسان است. این دستگاه دارای یک سری مارپیچ و منعطف می باشد که شما زمانی که آن را درون گوش قرار می دهد و با چرخاندن آن به سمتی که مشخص شده است به سادگی جرم داخل گوش هاتون را به بیرون هدایت می کند.

توجه کنید سری های این گوش پاک کن یک بار مصرف می باشند و در داخل بسته گوش پاک برقی اسمارت ساب 16 عدد سری وجود دارد که شما می توانید 8 بار از این وسیله عالی برای خارج نموندن جرم گوش های خود استفاده کنید.

در هر بسته گوش پاک کن اسمارت ساب موارد زیر موجود است :

  • 1 عدد دسته سواب هوشمند
  • 16 عدد سواب یکبار مصرف هوشمند

فروشگاه خرید گوش پاک کن اسمارت ساب ، خرید گوش پاک کن چرخشی اسمارت ساب

 گوش پاک کن چرخشی اسمارت ساب ، گوش پاک پیچی

راهنمای خرید گوش پاک اسمارت ساب

برای خرید گوش پاک کن پیچی اسمارت ساب لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت این محصول 30000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 20 مرداد 1397
.

خرید ماشین ریش تراش موزر

خرید ماشین ریش تراش موزر اصل اصل با هولگرام نقره ای روی جعبه و 5 دنده

ماشین های ریش تراش موزر آلمانی هنوزم بهترین و پرفروش ترین ماشین های ریش تراش می باشند و دلیل آن کیفیت بهتر و برتری ماشین ریش تراش موزر نسبت به سایر ماشین ها می باشد. شما با داشتن یکی از این ماشین های موزر آلمانی می توانید موهای صورت و حتی سر خود را به راحتی در منزل اصلاح کنید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

به هنگام خرید مراقب برخی باشید که اصل این محصول را سفارش بدهید و از هر جایی ماشین ریش تراش موزر را نخرید/ ماشین ریش تراشی که برای مشتری ارسال می کنیم اصل آلمان بوده و هولگرام نقره ای روی جعبه که نشانه اصل بودن محصول می باشد تحویل مشتری داده می شود.

محتویات ماشین ریش تراش موزر اصل ، قطعات ماشین ریش تراش موزر اصل آلمان

محتویات داخل جعبه ماشین ریش تراش موزر اصل :
  • یک عدد دستگاه ماشین ریش تراش موزر اصل 5 دنده
  • دفترچه انگلیسی راهنمای استفاده
  • روغن تیغه ماشین
  • چند مورد شانه
  • شانه اصلاح

توجه فرمایید ماشین اصلاحی که به دست شما می رسد بر روی جعبه ان ارم هولگرام اورجینال بودن آن موجود است و تضمین اصالت آلمانی را نیز دارد.

ماشین ریش تراش موزر بهترین هدیه برای همسر

اگر به دنبال خرید بهترین هدیه برای روز تولد و ... برای همسر خود هستید پیشنهاد می کنیم یکی از این ماشین های ریش تراش موزر را برای همسر خود بخرید. مطمئن باشید این هدیه به قدری برای همسر شما ارزشمند خواهد بود که هیچ وقت آن را فراموش نخواهد کرد و هر بار که با این ماشین تراش صورت خود را اصلاح کند به یاد شما خواهد بود و از شما بابت این هدیه ارزشمند و عالی تشکر خواهد کرد.

عکس ماشین ریش تراش موزر آلمان اصل ، نمایندگی خرید ماشین های ریش تراش موزر

ماشین ریش تراش موزر اصل آلمان

روش اصلاح صحیح با ماشین ریش تراش

برای اصلاح صورت با ماشین های ریش تراش برقی بهتر است ریش صورت را در خلاف جهت رویش موها بتراشید. البته شما می توانید به آرامی این کار را در مسیر رویش موها هم انجام دهید و این کار را باید به آرامی و با صبر و حوصله انجام دهید تا موجب زخم شدن پوست صورت خود نشوید.

توجه کنید اگر می خواهید صبح بعد از بلند شدن از خواب ریش خود را اصلاح کنید توصیه می کنیم حداقل به مدت 20 دقیقه صبر کنید تا پف صورت و پوست شما آماده شود.

راهنمای خرید ماشین ریش تراش موزر اصل

برای خرید ماشین ریش تراش موزر آلمانی اصل لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 140000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 15 مرداد 1397
.

خرید سطل زباله سینک

فروشگاه خرید سطل زباله سینک و کابینت استوانه ای شیک مخصوص آشپزخانه های امروزی

بعد از عرضه محصول پرفروش سبد زباله ، امروزم تصمیم گرفتیم محصول پرفروش سطل زباله سینک آشپزخانه استوانه ای را در فروشگاه لارنیکا برای فروش عرضه کنیم. این سطل زباله بسیار شیک و زیبا بوده و موجب زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد شد و از طرفی جای کمتری در آشپزخانه شما اشغال خواهد کرد و شما به راحتی میتوانید به صورت ایستاده باقی مانده غذای بشقاب ها را تمییز کنید و در داخل این سطل بریزید.

این سطل زباله استوانه ای با قرار گرفتن بر روی لبه کابینت ، کار نظافت را برای شما آسان تر خواهد کرد. همچنین شما می توانید این سطل زباله را در جاهای مختلف منزل استفاده کنید.

خرید سطل زباله قابل نصب بر روی کابینت ، سطل زباله کابینتی ، سطل زباله سینک

توضیحات بیشتر درباره سطل زباله سینک آشپزخانه ای

همان طور که میدانید امروزه راه های آسان تری برای دفع زباله و خلاص شدن از کثیفی وجود دارد. و مخترعین هر روز محصولات جدیدی را مخصوص آشپزخانه ها درست می کنند تا کار نظافت و پخت و پز آسان تر شد یکی از این محصولات سطل زباله سینک آشپزخانه ای می باشد.

مطمئناً برای شما هم پیش آمده است که زباله های به وجود آمده در داخل قابلمه و باقی غذاها در بشقاب ها را با زحمت زیاد از داخل سینک جمع کرده باشید و با ترس از ریخته شدن آن را به آرامی به طرف سطل زباله گوشه آشپزخانه ببرید اما شما می توانید از این به بعد با خرید سطل زباله سینک آشپزخانه ای کار خود را آسان تر کنید و این سلطل زباله را بر روی کابینت ظرفشویی خود نصب کنید و به راحتی ظرف ها را تمییز و در داخل ظرفشویی قرار دهید.

راهنمای خرید سطل زباله سینک آشپزخانه ای

برای خرید این سطل زباله سینک لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید و بعد از تحویل گرفتن سطل زباله سینک آشپزخانه در درب منزل ، وجه آن را پرداخت کنید.

قیمت : 20000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 15 مرداد 1397
.

خرید دستگاه بافت مو بابلیس

شما با خرید دستگاه بافت مو بابیلس می توانید به سرعت و به آسانی موهای خود را به سبک های متفاوت امروزی ببافید. کار کردن با این دستگاه نیاز به دانش و مهارت خاص آرایشگری ندارد و افراد مبتدی هم می توانند از این دستگاه به آسانی استفاده کنند و علاوه بر زمان در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

دستگاه بافت مو بابلیس BaByliss بهترین و پرطرفدارین و پرفروش ترین دستگاه بافت مو 2018 می باشد که به همراه جعبه اورجینال کارخانه برای مشتری ارسال می شود. شما می توانید این دستگاه بافت مو را برای انواع موها استفاده کنید و به آن ها در حالت متفاوت حالت دهید.

خرید دستگاه بافت مو ، قیمت دستگاه بافت مو بابلیس

توضیحات بیشتر درباره دستگاه بافت مو بابلیس BaByliss

همان طور که می دانید بسیاری از دختران امروزی ، علاقه خاصی به بافتن موهایشان دارد اما میدانید که این کار بسیار وقت گیر است مخصوصا برای وقتی که قرار است به مهمانی بروند و جدا از هزینه های زیاد آرایشگران ، وقت زیادی برای رفتن به آرایشگاه ندارند از طرفی هر روز هم نمی شود به بافت موها به آرایشگاه رفت. برای همین مخترعین به فکر ساخت وسیله ای بنام دستگاه بافت مو افتادند. و شما با خرید یکی از این دستگاه های بافت مو ، می توانید به آسانی و به سرعت موهای خود را ببافید و بافت موی زیبایی ایجاد کنید.

روش کار دستگاه بافت مو بابلیس BaByliss

روش کار با این دستگاه بسیار آسان است. این دستگاه دارای یک سری چرخشی می باشد و در دو طرف این سری چرخشی دو عدد گیره وجود دارد که دو دسته باریک از موها را می تواند در آن قرار داد.

دگمه کوچکی هم روی دستگاه است که دو حالت دارد و شما با حرکت دادن دگمه به سمت بالا گیره های کوچک دستگاه شروع به چرخیدن خواهند کرد و هر کدام از دسته موها را به دور خود می پیچاند. و با حرکت دادن دگمه به سمت پایین ، این دو دسته از موها به دور یکدیگر می پیچند و فرمی زیبایی برای موها ایجاد می شود.

شما با فشار دادن دگمه های مشکی که زیر گیره ها وجود دارد موها آزاد می شود و می توانید با بستن انتهای آن ، بافت موها را حفظ کرد. این دستگاه برای روشن شدن نیازمند دو عدد باتری قلمی است.

خرید دستگاه بافت مو بابلیس ، فروشگاه خرید دستگاه بافت مو بابلیس اصل

روش کار با دستگاه بافت مو بابلیس ، روش استفاده از دستگاه بافت مو  دستگاه بافت مو بابلیس اصل ، نمایندگی خرید دستگاه بافت مو بابلیس اصل

راهنمای خرید دستگاه بافت مو بابلیس

برای خرید دستگاه بافت مو لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 35000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


همچنین ببینید : خرید کیف صندوق عقب خودرو خرید دستگاه رب گیر خانگی خرید جا مسواکی فانتزی کیتی خرید آیدان کوچک کننده بینی 


:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : یک شنبه 14 مرداد 1397
.

خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل

فروشگاه خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل با ارسال فوری و قیمت 190 هزار تومان

آیا شما هم از بزرگ بودن و بد فرم بودن بینی خود رنج می برید؟ آیا فرم بد بینی ، اعتماد به نقس تان را پایین آورده است؟ آیا بخاطر فرم بد بینی همیشه از مهمانی ها و مجالس فراری هستید؟

دیگر نگران نباشید با پیشرفت تکنولوژی و فناوری مخترعین ایرانی وسیله ای بنام آیدان اختراع کرده اند که شما می توانید با خرید و استفاده مداوم از آیدان بدون هیچ گونه عوارضی ، بینی گوشتی خود را کوچک کنید و به اندازه دلخوه برسید.

توجه کنید کوچک کننده بینی آیدان فقط برای بینی های گوشتی ، غضروفی و متورمی جواب می دهد و متاسفانه برخی فروشگاه ها برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند می گویند برای بینی های استخوانی هم جواب می دهد که این موضوع کذب است.

قابل توجه خریداران دستگاه کوچک کننده بینی آیدان

متاسفانه خیلی از فروشگاه ها برای اینکه سود بیشتری بکنند آیدان را با قیمت های خیلی بالا و با توجیه اینکه جنس آن ها اصل می باشد می فروشند. شما می توانید آیدان اصل را به همراه ضمانت نامه شرکت آیدان از فروشگاه ما فقط با قیمت 190 هزار تومان سفارش دهید. ما به شما توصیه می کنیم که آیدان اصل را از نمایندگی های اصلی با هولوگرام و کارت گارانتی معتبر و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران خریداری نمایید و از هر فروشگاهی خرید نکنید.

در ادامه تصویر ضمانت نامه و محتویات بسته ای که برای شما ارسال می شود را مشاهده می کنید.

خرید آیدان ، محتویات داخل بسته آیدان ، خرید کوچک کننده بینی آیدان اصل ، قیمت آیدان اصل

مشخصات آیدان اصل:

  • دارای هولوگرام ، گارانتی و کارت شرکت آیدان (Idan)
  • کاملا وکیوم شده و کنترل ال سی دی دار
  • قابل شستشو و به راحتی تمیز می شود

نشانه هاي آیدان تقلبي :

  • محصول با جعل برند آيدان بدون LCD
  • محصول با نام تجاري دیگر
  • بسته بندی نامناسب و یا باز شده!
  • محصول آيدان بدون برچسب هولوگرام
  • عرضه كنندگان محصول با قيمت پايين تر از قیمت شرکت آیدان که روی بسته بندی نیز درج گردیده است.
ضمانت نامه کوچک کننده بینی آیدان

روش استفاده از دستگاه کوچک کننده بینی آیدان

برای اینکه از کوچک کننده بینی آیدان جواب بگیرید باید آیدان را طبق دستور العمل گفته شده مخترع استفاده کنید. طبق این دستور العمل شما باید آیدان را هر روز به مدت 20 دقیقه و به مدت زمان 45 تا 60 روز استفاده کنید.

اگر واقعا قصد استفاده از آیدان را طبق دستور العمل گفته شده دارید و تصمیم تان برای استفاده از آیدان جدی است این محصول را بخرید وگرنه بیخودی پول خود را هدر ندهید.

نحوه عملکرد دستگاه کوچک کننده بینی آیدان

پدهای استفاده شده در دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل حاوی مواد خاصی هستند که با توجه به عملکرد ویبراتور باعث از بین رفتن چربی های دماغ تان می شود و علاوه بر کاهش حجم ، موجب زیبایی و قشنگ دیده شده بینی می شود.

خرید کوچک کننده بینی آیدان ، فروشگاه خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل

چرا باید از آیدان استفاده کنیم؟

این یک واقعیت است بینی بدفرم و زشت شما را زشت نشان خواهد داد و باید قبول کنیم که بینی یکی از المان های مهم در زیبایی صورت هر شخص می باشد. متاسفانه ما ایرانی ها خیلی هامون بینی زیبایی نداریم و این موضوع باعث شده از حضور در بعضی از مهمانی ها فراری باشیم و حتی افسردگی هم بگیریم.

عمل های جراحی هم علاوه بر اینکه هزینه هایی زیادی دارد عوارض زیادی دارد. برای همین ما به شما دستگاه کوچک کننده بینی آیدان را پیشنهاد می کنیم. دستگاهی که این روزها در اوج فروش خود است و روز به روز طرفدارانش بیشتر می شود.

اگر دوست دارید بینی زیبایی داشته باشید و زیبا بودن و زیبا دیده شدن برایتان اهمیت زیادی دارد این فرصت را برای زیبا شدن به خودتان بدهید و همین الان دستگاه کوچک کننده بینی آیدان را از فروشگاه ما سفارش دهید و با اراده جدی طبق دستور العمل گفته شده آن را استفاده کنید.

راهنمای خرید دستگاه کوچک کننده بینی آیدان

برای خرید آیدان لطفا فرم خرید محصول را با دقت پر کنید و منتظر تماس مشاورین فروش این محصول باشید. حتی شما می توانید سوالات احتمالی خود را از مشاورین این محصول بپرسید و در صورت تمایل سفارش خود را تأیید کنید. سفارشات شهر تهران و کرج با پیک به صورت فوری ارسال می شود و سایر های شهرهای ایران در عرض 2 تا 5 روز بدست مشتری می رسد.

قیمت این محصول 190 هزار تومان می باشد

خرید



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : سه شنبه 9 مرداد 1397
.

خرید کیف لوازم صندوق عقب خودرو

فروشگاه خرید کیف نظم دهنده لوازم صندوق عقب خودرو

همه ما با به نوعی با شلوغی وسایل در صندوق عقب ماشین خود درگیر هستیم و بعضی وقت ها خیلی تلاش می کنیم به وسایل موجود نظم دهیم اما خیلی زود باز همه چیز بهم می ریزد. برای همین مخترعین به فکر ساخت کیفی برای صندوق عقب خودرو افتادند تا به این روش به وسایل صندوق عقب ماشین خود نظم داده شود.

این کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو دارای استحکام و مقاوت بسیار بالایی جهت قرار دادن وسایل مختلف در صندوق عقب می باشد و جنس آن برزنتی نرم می باشد. این کیف تاشو بوده و دارای سه فضای بزرگ و جادار برای قرار دادن وسایل مختلف می باشد. همچنین این کیف دو جیب کوچک و دو جیب بزرگ دارد که شما می توانید با استفاده از کیف به وسایل صندوق عقب خود نظم دهید و آن ها را به خوبی دسته بندی کنید.

 

کیف نظم دهنده وسایل صندوق عقب خودرو

برخی از ویژگی های کیف مخصوص صندوق عقب خودرو

  • جنس برزنتی نرم و وزن سبک
  • تا شو (اشغال حداقل فضا)
  • کیفیت بدنه بالا و دسته دار
  • مرتب کردن و دسته بندی فضای صندوق
  • سه فضای بزرگ و جادار
  • دو جیب کوچک (برای قرار گرفتن قوطی - اسپری و...)
  • دو جیب بزرگ (برای قرار دادن نقشه ، مجله و....)
  • سایز بازشو : 32cm x 59cm x 32cm
  • وسیله ای کاربردی برای مسافرت

چرا باید کیف لوازم صندوق عقب خودرو را بخریم؟

اگر شما هم مثل من از بی نظمی و شلوغی صندوق عقب ماشین خود کلافه شده اید و وسایل صندوق عقب خودرو به هر طرف می ریزد و علاوه بر به هم ریختن و گرفتن فضای زیاد ، موجب سر و صدا در هنگام رانندگی می شود پیشنهاد می کنم شما هم یکی از این کیف های لوازم صندوق عقب خودرو خریداری کنید.

با خرید و استفاده از این کیف صندوق خودرو ، می توانید خودرویی مرتب و منظم و بدون وسایل اضافه و پراکنده داشته باشد و وسایل را نظم دهید و به راحتی آن ها را هر موقع که لازم باشد پیدا کنید. این کیف ها مخصوصا برای کسانی که قصد سفر دارند و مشکل کمبود فضا دارند بهترین پیشنهاد می باشد.

قیمت کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو ، جعبه یا کیف برای صندوق عقب ماشین

راهنمای خرید کیف لوازم صندوق عقب خودرو

برای خرید کیف نظم دهنده لوازم صندوق عقب ماشین ، لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 20000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

منبع : خرید کیف صندوق عقب خودرو - خرید اینترنتی آسان



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 6 مرداد 1397
.

خرید دستگاه رب گیر خانگی

خرید دستگاه رب گیر و پوره ساز خانگی با قیمت ارزان

دستگاه رب گیری و پوره ساز خانگی یکی دیگر از جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی ما می باشد که شما با داشتن یکی از این رب گیرهای خانگی می توانید گوجه ها را بدون داشتن تخم گوجه ، تبدیل به رب کنید. این دستگاه دارای صفحات دیسک با تیغه های تیز می باشد و همچنین دستگیره گردان آن موجب می شود تا شما به آسانی و با سرعت با این دستگاه کار کنید و پوره گوجه فرنگی یا سایر میوه جات و سبزیجات را بگیرید.

توضیحات بیشتر درباره دستگاه رب گیر و پوره ساز خانگی

همان طور می دانید گرفتن پوره گوجه فرنگی یکی از سخت ترین و کسل ترین کارها می باشد و همیشه تخم گوجه ها قاطی پوره می شود اما شما با خرید و استفاده از رب گیر و پوره ساز خانگی به راحتی پوره گوجه فرنگی یا هر نوع میوه دیگری را می توانید در مدت زمان کوتاهی بگیرید و رب سالم و خوشمزه ای درست کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

شما با داشتن یکی از این دستگاه های رب گیر و پوره ساز خانگی دیگر لازم نیست برای یکسال خود رب درست کنید. شما می توایند برای مصرف روزمره خود رب درست کنید و از کپ زدن و بدمزه شدن رب خود راحت شوید. همچنین شما می توانید با پوره کردن میوه جات دیگر مارمالادی خوشمزه و تازه دست ساز درست کنید.

دستگاه رب گیر خانگی ، دستگاه پوره ساز خانگی گوجه فرنگی ، رب گیر دستی خانگی

برخی از ویژگی های دستگاه رب گیر و پوره ساز :

  • دستگاه رب گیر خانگی مناسب برای چرخ کردن کوچه فرنگی و جدا کردن آب میوه
  • گرفتن آب میوه های نرم و ابزاری کاربردی و ضروری برای هر آشپزخانه
  • سبک و با قابلیت حمل آسان با ابعاد 13.5 × 32 × 27.5 سانتی متر
  • دارای دو صفحه ی دیسک با تیغه تیز ساخته شده از فولاد ضد زنگ
  • قابلیت پوره کردن تمام مواد غذایی نرم و بهترین وسیله برای مصرف مواد غذایی ارگانیک

خرید دستگاه رب گیر خانگی دستی ، قیمت دستگاه رب گیر و پوره ساز دستی

راهنمای خرید رب گیر و پوره ساز خانگی

برای خرید رب گیر و پوره ساز دستی لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 40000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

منبع : خرید دستگاه رب گیر - خرید اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 4 مرداد 1397
.

خرید جا مسواکی کیتی

خرید جا مسواکی کیتی برای کودکان

جا مسواکی کیتی یکی از جدیدترین جا مسواکی های عرضه شده در بازار می باشد که دارای پنج جای مسواکی می باشد و همچنین دارای دو جای خمیر دندان ثابت و یک جای خمیر دندان فشاری می باشد. علاوه بر این ، جا مسواکی کیتی دارای لیوان و گیره آویز آن می باشد که شما به راحتی می توانید آن را بر روی دیوار بدون اینکه دیوار را سوراخ کنید نصب کنید.

قیمت جا مسواکی کیتی ، جا مسواکی فانتزی

توضیحات بیشتر درباره جا مسواکی کیتی

جا مسواکی کیتی طرح کارتون و فانتزی دارد که می تواند کودک شما را تشویق کند تا هر روز به طور منظم دندان های خود را مسواک بزند. همچنین به دلیل اینکه این جا مسواکی شکل فانتزی دارد می توانید باعث زیباتر شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی شما شود.

  سایت خرید جا مسواکی کیتی

راهنمای خرید جا مسواکی کیتی

برای خرید جا مسواکی کیتی لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

خرید


همچنین ببینید : • خرید جا مسواکی اتوماتیکخرید باکس شیشه ای لوازم آرایش خرید مینی پنکه رومیزی • خرید تسمه بلند کردن اجسام سنگین خرید توري كباب پز



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 1 مرداد 1397
.

خرید عینک شیشه جیوه ای

خرید عینک آفتابی خلبانی ریبن شیشه جیوه ای مناسب خانم ها و آقایان

اگر به دنبال متفاوت بودن و متفاوت دیده شدن هستید فقط چند قدم تا جذابیت فاصله دارید ! عینک آفتابی فوق العاده جدید با طراحی مدرن و شیک در فروشگاه ما عرضه شد و شما از اولین کسانی باشید که این عینک آفتابی شیک و زیبا را امتحان می کنید.

فروشگاه خرید عینک آفتابی شیشه جیوه ای ریبن

توضیحات بیشتر درباره عینک آفتابی شیشه جیوه ای

با خرید و استفاده از عینک ریبن شیشه جیوه ای یا همون آینه ای با ستارگان مشهور دنیا همراه شوید. این عینک آفتابی با طراحی شیک و کیفیت بالا از چشمان شما در برابر اشعه های مضر نور آفتاب با استاندارد UV400 محافظت می کند. فرقی نمی کند آقا باشید یا خانم ! این عینک آفتابی را هم آقایان استفاده می کنند و هم خانم ها !

عینک ریبن شیشه آینه ای یا همون جیوه ای یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های کمپانی ریبن می باشد که برای اولین بار در سال 2013 عرضه شد و بعد از آن با استقبال بی نظیری از مردم همراه شد و الان در سال 2018 این عینک همچنان یکی از پرفروش ترین مدل های عنیک آفتابی کمپانی ریبن می باشد.

قیمت عینک شیشه جیوه ای ، عینک های جیوه ای ، عینک خلبانی شیشه جیوه ای

فروشگاه خرید عینک آفتابی ریبن شیشه جیوه ای ، خرید عینک شیشه آینه ای

راهنمای خرید عینک آفتابی شیشه جیوه ای ریبن

برای خرید این عینک آفتابی شیشه ای جیوه ای و یا همون آینه ای لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش عینک آفتابی خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت کنید.

قیمت : 28000 تومان | پرداخت درب منزل

  خرید


همچنین ببینید : • خرید عینک آفتابیخرید عینک شیشه آبیخرید ربات خورشیدیخرید رقص نور کنترل دار 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : دو شنبه 1 مرداد 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی